SKRIVET: 2012-01-28, kl 22:33:25 | PUBLICERAT I: Bilder

Jag är hopplös

Jag ligger hemma i sängen och klagar på att jag inte har ngt att göra, har nekat både krogen och hemmafest och fått till svar: Vad vill du göra då?! Samma svar som alltid, jag vet inte... något kul. Men vad är kul? Jag hatar att vara ensam, jag är för mycket med Richard så på helgerna när jag är hemma, om jag är hemma så dör jag långsamt i en dag eller två om jag är riktigt mesig och inte orkar vara social. När jag är med Richard så är jag nöjd, det spelar ingen roll om han spelar tv-spel och jag lagar mat eller ngt. Jag är bara nöjd att jag är där med honom. Något är ju konstigt, jag ska ju kunna vara hemma och bara ta det lugnt utan att jag flippar över och dör av tristess. Hur svårt kan det vara att glo på en film eller ngt? De dåliga med att jag är uttråkad är att jag internetshoppar... :) Pengarna bara försvinner på massa kläder för att jag har tråkigt :P As bra jobbat liksom. Har försökt hålla mig ifrån att inte glo på fler student klänningar, men är nära att göra det just nu :)
Nä men nu ska jag överleva denna lördag och sova länge så att jag kan gå upp träffa Johanna och min Richard... Fattar inte hur jag kan sakna honom på en dag, träffade han fan efter skolan i fredags :P
Det är den här jävla vintern som gör mig så less på allt. Behöver sommaren igen, bara värmen och allting! Behöver min Sandra!
HAHA seriöst, jag tycker jag ser tjock ut där om jag jämför med nu? Wtf
Vill bara åka iväg med mina vänner igen! 2010 <3 Alexander, Robin och Tobbe! Det var så skönt att bara komma iväg från allt!
Högdalsbacken, inte visste vi att de skulle komma folk åkandes på longbord bara för att det stod ''håll till höger, akta!'' osv även fast vi gick upp dit med Matte och Kasper som skulle åka... haha!
Avslutar med en bild på en skitig spegel och jag som blond. Saknar mitt hår! Så jävla pissig färg just nu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: