SKRIVET: 2012-01-29, kl 11:17:56 | PUBLICERAT I: Bilder

Godmorgon!

Vaknade upp av flera sms imorse lyckades somna om efter alla, förutom nu. Men ska inte sova längre måste komma upp till skolan imorn också ju :) Ligger och tittar på Dumma mig. Går på tv1000 stängde aldrig av tvn igår så det är de jag glor på haha :D Ska glo runt efter lite jobb också, har ju sökt på Gröna Lund juni-augusti på heltid. Det skulle nog bli kul och det är ju en bra period också som andra jobben jag hittar är bara i några veckor på heltid :P Inte lika bra liksom vill ju ha massa pengar. Måste starta ett resekonto också, kan ju inte hålla pengarna i styr annars :blush:
Full och glad kexchoklad. Det var då jag bade bubbelpool med min mobil 8) Smart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: