SKRIVET: 2011-09-21, kl 15:21:40 | PUBLICERAT I: Bilder

Oups

Hejlo! Kom nyss hem, panik leta efter en sak jag inte kunde hitta. Bra (y) Har inte sovit hemma nu sen i söndags så min säng är kaosad :O Tränade rumpa och lår igår, tack Richard. Det KÄNNS! Har värk i hela stjärten! Haha men det är bra att han pushar mig :)
Till min förvåning så hade jag fått lön den 15:e men märkte det igår, fett smidigt. Hade inte ens skickat in bank nr eller dittan & dattan. Ville ju inte jobba där mer men fick iaf pengar, nice ju. Ska iaf plugga nu och sen ska jag träffa Sandra är det tänkt :) Måste träna också ska se med Richard ;)
Hittade den snyggast bilden, kallar den ''Snabba brillor'' men btw slingade håret igår också, schleeeeeeetet vart det kan jag säga men lite nytt sådär :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: