SKRIVET: 2011-09-26, kl 19:04:23 | PUBLICERAT I: Bilder

Hmmmm

Tänkte bara att jag skulle blogga lite eftersom att nåra klagar, de vill tydligen läsa allt här ist för att fråga mig. Trevligt! I fredags gick jag ut, det var Nype. Vart på dåligt humör och gick hem, vaknade halv tio dagen efter då hade R nyss kommit hem så vi träffades och fortsatte sova tillsammans. Ha... låg i sängen från 03.00 till 17.00 ungefär gick iväg och köpte pizza, tror ni inte han vaknar direkt när jag kommer in i rummet med pizza? Otippat. Då passar det att vakna tydligen :O Men chillade bara hos honom faktiskt hela lördagen dagen efter snodde jag hans mammas data och stress pluggade, jävla liten uppsats som skulle in samma dag och hade inte börjat (Y) Alltid bra :) Vi stack och gymma och sen tillbaka till honom :P

Så det var min degiga helg, idag var det skola. Heldag, sug? Missade första lektionen sängen lockade mer. Ska träna klockan 8 med Sandra så ska möta henne och Richard om en timme ungefär :) Hurigt, 5 ggr i veckan och bara röka på helger, helst bara fredagar duktig! :) Har börja äta frukost varje dag också tummen upp till mig :O

Imorn börjar jag iaf vid 2??? Typ... skönt med sovmorgon, vet en douche som gillar det bara för att jag ger byrackan sällskap längre då haha måste käka något nu annars kommer jag må illa när jag tränar. Blä



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: