SKRIVET: 2011-09-30, kl 14:39:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Blä

Sitter vid Lenas data nu, har inte orkat gå härifrån än. Mår så jävla illa. Såg att jag hade fått två frågor.. eller tre kan man säga.
Första var ngn som frågade vart jag har köpt mina kilklackar och det är Scorett, gick på 700 :) As snygga! Köp dom.
Och andra var om jag älskade Richard och om jag har gått vidare. Ganska solklart? Eller haha. Richard är den ända jag har varit med sedan jag gjorde slut med David, han har alltid funnits där och det är klart jag älskar honom. Annars skulle jag inte vara med honom så länge som jag har :O Skulle jag inte gått vidare skulle jag inte klara av att vara med Richard ju :P Så ja, jag har gått vidare. Annars skulle jag inte kunna känna som jag gör för Richard :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: