SKRIVET: 2011-09-16, kl 11:18:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

AJ!

Kom nyss hem drog till douchen efter gymmet. Började köra lår med Johanna typ så kom Richard när Johanna drog, så jag tränade med honom. Han tvingade mig att köra mage fast jag har träningsvärk! Låg bara o wainade typ haha. Men nu har jag så fet träningsvärk asså typ dubbel träningsvärk liksom! Blä! :D Men ändå fett skönt så känns det att man har gjort något, hade inga kläder med imorse så fick gå hem i träningskläderna så ska byta om nu och grejs :) Känns ju fräscht ;) Men nu ska jag fan ta en liten paus, tror inte jag ska träna idag men vi får se. Det är ju fett skönt att träna och om man inte har något att göra kan man ju lika gärna göra det ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: