SKRIVET: 2011-11-12, kl 22:21:22 | PUBLICERAT I: Kläder

Shepherd Uggs sämst!

Köpte ett par Uggs från Sherpherd via Ellos för en månad sen tvekade as länge på att hämta dem men sen tänkte jag ba vafan skitsamma så jag hämtade ut dom, hade dock inga pengar kvar då så Richard ställde upp som vanligt! Helt bäst :) Men fan vad besviken jag blev skorna vad helt olika inuti. Det var fan inge fårull i ena typ speciellt i botten så när man hade dom på sig så kändes det som att det var platå i ena, ( som var som den skulle ) och helt hårt i den andra. Så skickade tillbaka dom, hoppas jag får finare när jag får nya iaf. Måste ju ha nya mina andra hade jag i två år haha... inte så lyckat :O
Juste min pälsjacka den kanske man ska rota fram :)
Ska även köpta denna jacka den 25e är det tänkt, med en päls i likande färg som på bilden :) As niiiiice



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: