SKRIVET: 2011-05-15, kl 17:36:23 | PUBLICERAT I: Bilder

Pissig natt

Hej alla läsare :P Har varit hos min pappa hela helgen och tagit det lugnt bara, är ju fortfarande sjuk... suck! Den här natten var ändå den värsta, har varit vaken sen 02.00 ungefär, somnade vid 23 igår typ sen vaknade jag och kunde inte sova. Mådde så jävla dåligt tänker inte gå in på detaljer men pissigt var det. Klarar typ inte av att sova ensam tror jag :/ Knas de där, nu ligger jag och tittar på film i alla fall. Blir att vara hemma imorn också, men vill komma iväg till skolan de e så jävla tråkigt att vara hemma bara :O Två veckor nu liksom kul.. men tur är att jag får ligga och kramas med Richard inatt ifall, de behövs!






Somras, jävla blick haha men måste ha en bild ju :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: