SKRIVET: 2011-05-11, kl 18:12:58 | PUBLICERAT I: Bilder

Har min blogg blivit så tråkig? :O

Sitter hemma och lökar... ne men haha efter skolan gick jag till vårdcentralen i Gullmars. Fick tid 13.45, alla prover och skit som jag skulle andas in tog typ 2 timmar :S Sen stack dom mig i fingret så var allt klart, varför kunde dom inte göra det från början? Retards... har iaf lunginflamation så fick antibiotika och hostmedicin. Väntar på att mamma ska komma hem med medicinen sen ska jag till Richard, mycket skönare att ha någon vid sig när man är sjuk annars ligger man ju bara och tråkar? Får ju krupp av att bara ligga :O Ska ta en dusch nu, fräscha till mig lite liksom och sen äta något :)
Gammal bild på mig och Sandra, hon som fick göra mig sällskap :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: