SKRIVET: 2011-05-03, kl 14:50:36 | PUBLICERAT I: Bilder

Hallå kan ni komma nu?

 

Pappa beställde dessa två till mig förra tisdagen, det skulle ta 1-3 dagar. Bullshit säger jag bara... tröttnar alltid så fort på parfymer tycker alltid att de luktar godare på andra :S Haha men denna har jag haft i flera år och jag saknar den + att alla tycker att den luktar förjävla gott :O

Var även tvungen att beställa hem denna, luktar ju som en blomma som fiser de kan ju inte lukta äckligt liksom? Haha nej men den luktar as gott, måste ju go with flow i klassen typ alla har dom så det luktar alltid blommor och bin i klassrummet när någon buse har splashat lite :)
Men anyhooooooooow, sitter hemma nu är sjuk wähä :( Gick till skolan var på samhälle och svenskan för att jag skulle göra nationella i svenska, det var 13 pers som skulle hålla tal men det sluta med att jag och en liten till person gjorde de, Sara haha kändes as beiget och det gick inte så bra men nu är det gjort iaf :D
Saknar lilla Sandra! :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: