SKRIVET: 2011-03-23, kl 20:43:44 | PUBLICERAT I: Bilder

What up duuuudes?

Ligger i sängen och ser på tv underbart! Min cam på min data funkar inte :O Vet inte hur man gör :blush: behöver en nörd som kan hjälpa mig :O Haha kul, jag fattar inte såna som bara lägger till folk på facebook helt random. Jag skäms typ för dom när jag frågar varför dom la till mig, visst killar brukar säga för att dom tycker att jag är snygg men vafan när tjejer lägger till en och man frågar så vågar de inte svara, sött. Facebook är fan tråkigt :P Klaga klaga klaga!
Imorn blir det till att ta den älskade x-bussen till Gull, sen möta Ellen (+Bafrin?) och käka på SubWay nomnom! Slutar typ vid tre så det blir en skön kort skoldag hehe ;)
Skit söt bild på Ellen från ettan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: