SKRIVET: 2011-03-20, kl 15:24:43 | PUBLICERAT I: Bilder

Tänkte blogga lite faktiskt

Haha hej på er! Har haft en supermyig helg faktikt :) Började hemma hos Sara med middag- tacos! Och lite dricka sen skulle alla dom ut på krogen, slutade med att jag stod på donken där Johanna jobbar i 1 timme ungefär tills hon fick rast. Sen åkte jag hem faktiskt och myste i sängen! Hehe ;)

Igår var jag med Johanna-Panna lite sen kom Alexander och hämtade mig så tog vi det bara lugnt, köpte godis sen slaggade jag där för vi drack lite så jag pallade inte hem från Rågsved :P Men nu är jag hemma i alla fall, ska fixa lite saker idag och även plugga faktiskt... men vafan man vill ju gå ut medan det är varmt ju! :O Men det vet jag inte om jag kommer göra.


HAHAHAHAHA ser ut som en fisk :blush:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: