SKRIVET: 2011-03-06, kl 19:18:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Svar på frågorna

Vem är din bästa killkompis? Berätta tre saker om dig själv som vi inte vet.

Svar: Min bääääästa killkompis, som jag pratar mest med är nog Alexander ;) Han är en riktig pärla och bra på att lyssna.
Hmmm tre saker ni inte vet, jag som är så öppen? :O
1. Jag har typ lärt mig dricka cola, den ni! Tycker fortf att det är äckligt, men jag kan om jag måste...
2. Men dom flesta vet att min störtsa ''fobi'' är glasspinnar. How come? Jo äh, ni vet när folk typ slickar på glasspinnar? Får typ gåshud och känner mig helt torr om tex händerna och måste smörja in mig, min tunga domnar ibland när jag ser det också XD Helt konstigt, men de e mest när jag tänker på de eller när mina kompisar står o drar tungan långsamt på en.. pinne. Usch, över till annat. slutligen
3. Har nu över 100 par trosor i spets...

Hur lång är du och hur mycket väger du?

Svar:För detta är jag inte öppen med eller? Haha jag är ungefär 170 cm lång och väger mellan 56-59 kg, just nu tror jag att jag ligger på 58 C: Fluffy

Har du förstorat läpparna? tränar du eller vad gör du för att få så snygg kropp? du borde vara brunett igen!!

Svar: Smöris... haha nej jag har inte förstorat läpparna och jag gör inte ett skvatt, har aldrig funnit ngn aktivitet som jag har varit intresserad av. Ska väl börja gymma snart känns som att lyckan vänder vilken sekund som helst XD Men jag är nöjd så som jag ser ut nu i vilket fall som helst :)

Vem är egentligen richard? vilken låt tänker du på när du tänker på honom? hur gammal är han? är du kompis med ditt ex?

Svar: Ja du, vem är Richard? Richard var min granne hos min morsa, träffade honom första gången för typ 5 månader sen. Har träffat honom och ingen annan sen dess, helt underbar kille tycker jag :) Ha-ha.. jag och Richard har bara en låt.. Han fyller snart 22 år :P Och jag och David är inte ovänner, men vi umgås heller inte. Tycker om honom jätte mycket som vän men det funkar riktigt inte för oss att vara vänner just nu efter allt men så kan det vara :)


 Afroman- She Wont Let Me Fuck


Tack för att nåra ställde frågor iaf det var kul :) Men nu ska jag byta om och smörja in mig. Men inte i den ordningen :) Sen ska jag träffa Richard ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: