SKRIVET: 2011-03-05, kl 22:58:40 | PUBLICERAT I: Bilder

Mupparna



Har migrän och ligger och kollar på Mupparna i rymden haha jätte kul, har ju typ sett alla bra filmer som finns och välja bland på min tv och de som går på tvn duger ju inte, så de fick bli en titt i biblioteket :) Men nu ska jag se på barnfilmen och förhoppningsvis typ sova? Glöm inte att ställa frågor just nu är det bara tre personer som har frågat ! Men med flera frågor som tur är ;) Btw, sex frågor tar jag inte haha eftersom fler som inte behöver veta sånt läser min blogg :)


Haha känner mig inte alls larvig XD Vill vara liten igen så man kan tycka att såna här filmer är bra :O


Anonym

kan du inte lägga ut fler bilder med din orgasmblick? Tycker den är så tilltalande.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: