SKRIVET: 2011-03-25, kl 12:16:43 | PUBLICERAT I: Bilder

Gissa vad? FREDAG!

Sjukt skönt att veckan äntligen är slut eller hur?! Lite om igår bara sådär... Åkte till Odenplan och träffade Alexander, mötte Agaton på bussen till Gullmars och fick en liten pratstund med honom :) Trevligt! Vi gjorde inte så mycket, käkade och låg och glodde på tv och undehöll oss med grisar haha sjukt knasigt :) Sen skulle jag hem tog 1 jävla timme! Tunnelbanan stannade på bron mellan Skanstull och Gullmars typ länge :O Träffade även Richard en liten snabbis för jag ville ha lite pussar eftersom vi inte kommer ses i helgen antagligen, but that's okey! Det är nyttigt att sakna :D
Idag ska jag träffa Karolis, vi ska på bio med hans kompisar i Heron City blir nog kul har inte träffat honom på skit länge och ska bli kul att prata lite med honom :D Men får mina pengar idag också så då ska jag skicka tillbaka Richards ring så han får en mindre oså ska jag köpa lite piercingar och underkläder!!!! Typ det bästa jag vet :blush:
Nu ska jag mysa mig ner i min härliga säng! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: