SKRIVET: 2011-03-21, kl 18:47:39 | PUBLICERAT I: Bilder

Det jag ser i horisonten är det jag får

TJAAAAAAAAAAAAAAAABBA!! Är hemma hos mig nu sov ju hos Richard igår, skit mysigt men somnade sent och sov skit dåligt av en anledning! Richard kunde inte sova så han låg o gjorde annat och jag kan inte sova när inte han sover typ, sickness :O Sen tvingade han upp mig för han hade lovat att han skulle få upp mig, rena tortyren var SKIT lack gick upp efter typ 2 timmars sömn la mig i duschen o somnade :blush: sen när jag kom tillbaka mådde jag så sjukt dåligt så han tyckte synd om mig och slutade terrorisera mig så somnade vi tillsammans haha :) Gulligt, jag vet. Nu ska jag fixa lite smått och gott sen ringa min korv så han kan sova med mig inatt på riktigt :D


Btw, idag kanske jag får min data! Kommer geeka som fan då 8) Hihi! Hoppas den är brun (A)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: