SKRIVET: 2011-06-05, kl 12:45:45 | PUBLICERAT I: Bilder

Tjoo bror!

Igår så var jag och Sandra hemma hos Niklas med nåra från min gamla skola osv. Vi tog det bara lugnt osååå... Sitter i sängen nu och Sandra sover :) Väntar på att min mormor ska komma hit för hon ska vara här i veckan eftersom mamma inte vågar lämna oss ensamma kul va? ;) Haha men de e chill, är knappt hemma ändå. Första dagen jag sover hemma på typ läääänge :O Idag lär jag bara vara med Sandra, skulle träffa Richard egentligen men han kanske inte ens kommer hem idag utan imorgon så jag får nog vänta med det :D Nu ska jag pilla Sandra i näsan med en penna så att hon vaknar :D Nää.... vågar nog inte hon är för söt när hon sover :O
Haha skit gammal bakisbild om jag inte minns helt fel :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: