SKRIVET: 2011-06-20, kl 07:05:09 | PUBLICERAT I: Bilder

Helgen juste...

Har inte bloggat något eftersom jag har varit i Enköping, Fittja. Behövde komma iväg lite från Stockholm faktiskt, jag var hos min mormor med min kusin Alexander :) Tog det mest lugnt men passade även på att hjälpa henne med lite saker som hon inte klarade av helt själv så de vart o trava ved! Jävlar vilken träningsvärk jag fick i låren av allt böja sig resa sig böja sig resa sig osv osv osv :O Men det var skönt, igår gick jag hem en snabbis sen direkt till Richard! Som varje söndag, haha. Vi hade skitmysigt och somnade ganska fort.
Men nu ska jag till jobbet snart om 15 min ska jag dra! :) Skönt att jag ska få jobba med en annan sommarjobbare nu istället för att åka runt i en bil med en 40 plusare och byta lås på dörrar? JAAA!!
<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: