SKRIVET: 2011-01-13, kl 03:16:00 | PUBLICERAT I: Bilder

Vill...

Asså, åh! Vill tatuera mig, pierca mig, åka utomlands & fixa mitt jädra hår. Jag vill handla massa kläder, en ny data och en ny tv. Jag vill ha ett större rum eller varför inte en lägenhet? Iaf.. har tänkt på en text som jag vill tatuera in, men de e hemligt. Ska pierca naveln först igen :O Kanske åka utomlands med pappa o company :P Eller men vänner i sommar :) Kläder, tv & data ah jag har ju allt men vill uppdatera lite haha :O Lägenhet fixar jag direkt när jag har fått ett jobb, ska få pappas lägenhet var det sagt men det återstår även att se :) Just nu hyr han ju ut den eftersom han inte längre bor där :)
Men tänker inte flytta hemifrån direkt när jag har slutat gymnasiet, då ska jag jobba jobba jobba sen resa resa resa sen komma hem till Sverige och fixa lägenhet. Vilka jävla planer. Men vad ska du bli SOPHIA? Fan vet jag.. är ju redan otroligt smart, tycker att det räcker lagom. Kommer inte palla plugga direkt efter gymnasiet så det blir sen.. om jag får handen ur ärslet då alltså :O Aja, ska sluta nattfilosofera, måste försöka sova. Eller måste o måste.. Skitsamma
Orkar inte bry mig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: