SKRIVET: 2011-01-07, kl 22:32:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Segt segt

Nu har jag verkligen sjukt tråkigt, installerar skype nu. Kan ju vara bra :) Måste fixa msn och men jag måste installera ngt annat inna, venne vad haha knas! :O Väntar på att Richard ska höra av sig får förhoppningsvis träffa honom innan han åker iväg :) Men fattar att han har det stressigt men det skulle vara kul iaf :) Vet inte vad jag ska göra nu faktiskt. Kissa tror jag, fan vad tråkig jag är. Btw hahaha såg fulaste tjejen idag i Högdalen hoppas hon inte läser min blogg xD Men hon hade lack legging och skinnjacka fast hon hade ngt instoppat i hennes leggings så det såg ut som hon hade blöja sen hade hon noppat bort hela ögonbrynen typ det var som att någon hade ritat med en blyerts penna... fatta vad fult :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: