SKRIVET: 2011-01-05, kl 15:15:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Seg morgon

Kunde fan inte sova igår, sa godnatt till Richard tre gånger tror jag vid 1 vid 3 och vid 5 typ. Men icke sa nicke, somnade typ vid 6 tur att jag inte sov hos Sanna hon skulle ju upp vid 10 haha.. de hade varit segt! Somnade iaf gott med hans sista sms :) Fylleponken... Ska hoppa upp och fixa mig snart orkar inte se ut som jag gör nu har ju knappt tittat på mitt hår sen igår, eller inte fixat de så de ser bra ut :O Vet inte om jag ska behålla min hårfärg eller gå ljusare, alla tycker att jag ska ha som jag har nu MEN det ser gult ut när jag slutar använda silver shampoo :( Så jag vet inte, orkar inte dra med mig allt jag äger bara för att jag ska duscha hos Richard typ, känns redan som jag bor hos honom nästan. Är fan aldrig hemma men ändå klagar folk på att jag inte gör någonting hemma :P Crybaby haha ah bloggar senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: