SKRIVET: 2011-01-24, kl 16:59:02 | PUBLICERAT I: Bilder

Muffin!

Tänkte skriva lite om min underbara bästavän Bafrin! Vi lärde känna varandra när jag började på Jensen, vi umgicks inte så mycket i skolan men sen en dag när Nicole hade en liten fest hemma så började vi prata allt mer och mer har jag för mig :D Bafrin är verkligen en helt underbar person och precis som hon kan berätta allt för mig så kan jag berätta allt för henne, jag behöver inte vara rädd att något jag säger sprider sig, för hon är absolut inte en sån person! Den här tjejen är väldigt speciell, hon är verkligen så mycket bättre än vad hon tror att hon är. Hon får mig alltid att skratta, verkligen alltid! Det finns alltid någonting som vi tycker är roligt medan andra inte tycker det :D Hon är verkligen en toppen vacker underbar tjej! Det är så skönt att ha någon som håller med en hela tiden eller inte dömer en efter vad man gör, min lilla söta Muffin :) Jag älskar dig otroligt mycket och hoppas att vi aldrig bråkar för vi måste ju hålla att vi aldrig har bråkat, helt galet! :D
HAHA fulaste bilden!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: