SKRIVET: 2011-01-22, kl 11:06:03 | PUBLICERAT I: Bilder

Godmorgon

Såååå igår var jag hemma hos Andrea, vi hade en klasskväll det var skit trevligt! :) Åkte till tc vid 1 och mötte upp Karolis, vandrade runt med honom till donken för att hälsa på Johanna, hon gav mig det fånigaste leendet när jag såg henne bakom kassan haha så söt! :D Sen stack jag och Karolis han stod med mig och vänta på min tunnelbanan 25 min typ -.- Skit segt, vet inte hur många tunnelbanor han missade haha ajaaaa, nu ska jag käka ngt igår åt jag bara två rostmackor efter lunchen haha, då var jag inte hungrig men nu skulle jag kunna äta upp alla som läser! Haha känner mig så elak för jag somnade igår när jag pratade med Richard Watch out



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: