SKRIVET: 2011-01-08, kl 15:51:50 | PUBLICERAT I: Bilder

Fortsättning

9 augusti- Sandra hade precis fått sin hund Bella :)
Samma dag detta :)
10 augusti- var på café 60 med Patrik Agaton och David, kommer ihåg det så väl Agaton käkade upp allt som kom nära honom. Min käre muffin!
Sen var det fest hemma hos Matte :) Sanna & Anna satt sedan på bussen och sjöng jätte fint påvägen till Matte
Matte :P
11-12 augusti- var mest inne i stan under 08 och de bajset. Detta är Andreas, haha sorry hade inte många bilder som var fina att lägga upp så det fick bli denna puss! :) Hans arm ser helt bakvänd ut hahah
18 augusti- var med Nicole eftersom jag sov över där dagen innan :)
Senare på kvällen så träffade jag Johanna lockade hennes hår sen försökte hon göra de på mig men hon brände typ bara bort allt haha!
19 augusti- plattade håret när jag vaknade mina lockar var inte precis lockar.. hah
20 augusti- fett taggad för skolan andra dagen haha not! :) Försökte ju lika Einstein
22 augusti- var med Sandra :) Vi skulle kolla var hennes skola låg så att hon visste det till senare så åt vi chokladpudding.. höhö
Haha fyfan vilken ful bild. Men kommer ihåg att inga bilder denna dag vart bra hahahha fyfan vad ful! :D Typ halvöppen käft och rak snelugg ?! Wtf liksom
Efter detta gick min kamera sönder någon gång så började jag fota igen i oktober någon gång :) Kör dom senaste månaderna sen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: