SKRIVET: 2011-01-11, kl 21:46:57 | PUBLICERAT I: Humor

Elakt

Fel på msn så var inne på internet haha :) Ibland är jag lite elakt men alla mina vänner vet att jag menar väl, speciellt när jag har tråkigt. Men denna lilla sockertopp trodde att jag menade att hon skulle skriva en bok.. så nu sa hon att hon skulle göra det. Är inte ett dugg förvånad om hon gör det, liksom det finns så mycket att skriva om mig jag är ju så underbar.. gash nu ska jag ligga o tänka mig själv :D Okej för alla som inte känner mig så driver jag bara era torra jävlar, hoppas jag får en kommentar där det står ''DU ÄR INTE UNDERBAR DU ÄR SKITFUL BLABLABLA'' sånt älskar jag :) Mmm underbart :D Man blir så glad när folk skriver fula saker :)


Göteborg

''DU ÄR INTE UNDERBAR DU ÄR SKITFUL BLABLABLA''


Bafrin

DU ÄR DUM OCH BAJSIIG!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: