SKRIVET: 2011-01-08, kl 15:29:57 | PUBLICERAT I: Bilder

Bilder i repris

19 juli var detta, var på flaten med Sandra hennes ex och hans kompisar. Vill ha sommar! Ser lite besvärlig ut men fan så varmt de var
20 juli, detta var dagen efter. Fan vad blond jag var alltså! Ser skit smal ut också men jag har inte förändrats sen i somras :O Knasigt!
21 juli- vilken jävla kaluffs haha ska fan inte klippa mig på ett tag nu så mitt hår växer ut och blir fint igen efter alla färgningar, man vill ju inte behöva ha löshår haha.. fatta vad mysigt när man är med killen så ba : vänta ska bara plocka ur mitt hår så kommer jag. Lite komiskt :)
22 juli- Johanna gör reklam för sig själv, haha denna dag var jag hemma hos mig med Johanna hon åt fiskpinnar med !ketchup! Sen kom Tobias med muffins haha!
Tobias!
Tidigare den dagen :)
24 juli- träffade D igen var senare med Johanna tror jag.. om det var den dagen haha :) har bara bilder på mig själv Egon...
Är man inte snyggare på sommaren ? Haha
27 juli- var i Danmark med familjen, var inte lika snygg där haha orkade inte bry mig :) Ser bara ledsen ut ! :blush:
31 juli- Efter det åkte jag till Norrtälje var där med familjen men var med med Rasmus som jag träffade där två år innan och hans kompisar. Det var faktiskt jätte kul, men inte så bra väder! Lite ensamt som tjej med 5 killar bara :P
1 augusti- Även Alexander, mitt ex hade landställe där i Älmsta så jag var och hälsade på honom också vi tältade (?) tills vi frös och gick in, beiget. Haha
2 augusti- Kom hem ifrån Norrtälje och träffade Robin :P
3 augusti- ser ganska läskig ut haha men så är jag ibland!
Samma dag, skulle träffa Sandra då. Det hade varit evigheter sen vi sågs. Vi åkte till Farsta och jag köpte smycken som jag inte har sett nu på ett tag. Helt fucking borta. Blir så jävla sur på sånt !
Var med Sandra denna dag :) Hade fixat mina naglar också som gick av sen haha surt!
Vill fan göra det igen, så jävla mycket snyggare man ser mer clean ut ist för korta naglar. Mina går ju av hela tiden surt surt surt!
6 augusti- kollade på Corroded med Sandra och Micke :)
Min sötnos! <3
7 augusti- dagen efter kommer ihåg att jag skulle på fest med Johanna o två till så hamnade vi på värsta släktmiddagen typ.. haha! Flippat, kändes lite obekvämt och vi drog det slutade med att jag hamnade hos Micke med Sandra och vi krökade lite. Sen kom Danne dit, Mickes kompis fyfan..
Shit vilken jobbig människa han var alltså.. ni ser ju hur jag gillar läget, haha och dom försökte para ihop oss. Gälet
Jag Sandra & Micke lekte med godis, har likadana bilder på dom haha :* Fint att jag blandade guld och silver smycken haha fyfan vad fult
Bekvämt ? Ahrå.
Jag gav tillslut upp la mig på soffan, sedan i sovrummet. Gissa vem som kommer efter då? Jo Danne, fan vad han prata fast än jag bad honom att stänga igen brödluckan!
Fortsättning följer !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: