SKRIVET: 2011-02-10, kl 17:34:07 | PUBLICERAT I: Humor

HAHAHAHAHAHA

Anna Berg ansökan till Big Brother, grumt

Hej!HEJHEJ

Det är Anna Berg. Jag bor i en död och en Vedö.

Jag är 19 år och har uppfunnit naturen och det här är mitt hud.

Jag höggde och jag har bott här ett tag nu, jag bott här ända till 100 år, HEJ OCH HÅ.

*Chewbacca joins the party and then leaves*

Här inne är mitt jum, där jag bor nu och det har jag höggit iallafall.

Här är mitt säng dom är bara ut dit.

Ja, det är inte mycket att säga, men i alla fall.

Ähm men adfgh- igentligen skhadhf- mentor prata i telefon och vara social och va mentoj

Och otta är jag på nån tid på hel tid när de gäller olika baciller

Men i alla fall jag är i alla fall Anna Berg

Och jag bor nu i allingsås jag är ifrån nej nu tappade jag men jag är faktiskt eller vad var jag..

Från början men iaf det är var jag idag HEJ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: