SKRIVET: 2011-02-04, kl 11:21:22 | PUBLICERAT I: Musik

Fuldag

Hej mina vänner, idag är en sån där ful dag.. allt går åt pipan och jag ser ut som 17 gubbar. Ja ni vet... ska fixa lite saker och sen ska jag röra mig mot tuben, pratade lite med Dennis också mitt ex lillebror och jag ska möta upp honom kanske och dumpa de sista grejerna :) Skönt. Måste ladda ner en låt också till min data! Måste ha :) Älskar musiken i Step Up hihi :D
Ni får en bild ändå.. har snott syrrans halsduk haha :) Svårt att matcha med den då den är ceriserosa typ :O
There's this girl (this girl)
The one and only wonder of this world (my world)
And it don't matter if the road gets rough
If me rich or poor
She stay down with me if me go to war ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: