SKRIVET: 2011-12-12, kl 19:19:19 | PUBLICERAT I: Bilder

Wow... this is awesome

HEJ!!! Idag har jag pluggat! Så jävla duktig :D Äntligen liksom, har prov imorn så plugga lite på de. MEN har massa andra saker som jag måste göra som jag verkligen inte orkar göra. Vet inte vad jag ska göra på datan ligger liksom bara med den i knät och glor. Finns inget att se liksom. Så jag lär ju plugga lite grann iaf :O Beställde en nyårsklänning också var lite osäker på den men vafan bättre en osäker klänning än ingen klänning :)
Ser inte alls ledsen ut :)
Anyways, imorn är det fan en ny dag och nya tag. Har varit så seg, var bara med Richard och Tobbe i helgen, glodde på när dom spelade tv-spel :( Lana på mobilen istället, oj så skoj! :)
Känner mig iaf nöjd, tänkte inte köpa nåra julklappar iår.. evil ? Men gjorde de ändå, till familjen utom Annica då. Hon förtjänar ingenting.... Jo en kram kanske. Ska köpa en till henne sen, pallnte nu :) Pappa sa att nu när du är arton så behöver du inga julklappar längre, WTF? Man ska större och flera ju äldre man blir liksom ??? Men han  drev bara, hoppas jag...
Ähm, ta mig tillbaka?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: