SKRIVET: 2011-12-13, kl 21:33:33 | PUBLICERAT I: Bilder

Ni vet..

..känslan när man måste göra något men verkligen inte orkar. Där står jag just nu, jag tittar på massa skit på datan. Precis som igår även fast jag ska plugga. Väntar på Richard, då får jag något att göra. Gosa ner mig i sängen med honom. Det bästa som finns måste ju ändå vara att ha någon att sova med seriöst :O Sova är skönt, helt underbart man vaknar förhoppningsvis pigg och det är varmt och mysigt fatta att dela det med någon då :) Inte bara ligga i samma säng på varsin sida utan sova MED varandra, det är det som är skönt med Richard. För ofta är det ju jobbigt att ligga nära någon, men med Richard ligger jag klistrad. Jag kommer ihåg när jag blev as sur så fort Annica satte sig på sitsen breve mig i soffan när det fanns en HEL till soffa, dude wtf liksom? Haha ingen får vara nära mig eller...
Och kan det sluta regna eller? Hallå deppmode. Snöa istället så allt hundbajs magiskt försvinner och håller sig nedfrust till våren så de kan dofta blommor & bin sen liksom :) Imorn är de skola, åhnej men snart är det lov igen skönt! Har massa saker att göra och lämna in, ORKAR inte!
Tönt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: