SKRIVET: 2011-12-08, kl 13:40:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Finner inga ord

Känner mig helt tom, vet inte vad jag ska göra, skriva eller säga. Allt är bajs! Anyways gick ut med hunden som vanligt på morgonen så kom han ur kopplet när jag var på baksidan av huset det är lite skog där så jag tänkte bara skitsamma han kan få springa lite för det brukar han men han har blivit så dålig på att lyssna så vi har slutat med det. Iaf ropa på honom som en galning så hörde han en hund och sprang iväg till den ANDRA skogen, det finns tre små skogar. Springer efter och ropar ser honom springa till den tredje sen försvann han. Ropade i 20 min sen gick jag och hämta telefonen fick panik såg inte ens honom prata med Richard som lugna ner mig lite, gick fram och tillbaka mellan skogarna sen när jg lägger på luren så kommer han fram till mig. Då hade idioten gått med en gubbe och hans hund så gubben hade gått runt och letat efter någon som letade efter en snorvalp och där
Stod jag,, as arg och han sa att man ibte ska skälla på hundar för då kommer som inte tillbaka blabla idiot hund som gjorde att jag missade provet!!!

Blä ligger och glor på barnfilm? Haha!? Lejonkungen lite nostalgi asså. Vet att direkt när Richard kommer så zappar jag till något annat hahahaha men det finns inget på tv :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: