SKRIVET: 2011-08-11, kl 17:08:55 | PUBLICERAT I: Bilder

Mmmmmmmmmmm fetto

Sådär ja, nu har jag  ett jobb. Toppen! Var tvungen att åka in till tc med Nicole och Emelie för att endast få reda på när jag ska börja jobba, inget annat. Nödvändigt, fick inte skriva på papper eller ngt :S Aja, det var ändå bra för jag passadee på att åka in till Skanstull för att en nagel på fuck you-fingret (haha) gick av igår när vi drack lite på Koh Phangan :O Så jag passade på att ta bort det rosa så nu har jag vita med en liten lila rand som skiljer av, as fräscht!

Över till annat, sitter just nu hos Nicole  som har fastnat på toan typ. Ska ta en dusch snart och fixa mig lite så ska jag bege mig till Högdalen sen :)



Richards konst. Vem fan vill dö ung? Haha blä



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: