SKRIVET: 2011-08-31, kl 22:48:22 | PUBLICERAT I: Bilder

Lyssnar på allt chill

Helt skön dag idag, efter skolan träffade jag Sanna. Tog det lugnt, käka lite wok och sen glaaaaaaaaass! Höhö :) Kom hem för ett tag sen och sitter bara och snackar med massa vänner, riktig tönt :) Min kusin klagade på att jag inte bloggar, så jag tänkte bara slänga iväg ett skit inlägg för hennes skull, mitt ända fan! :D HAHA nä men imorn blire till att gå upp tidigare för jag ska tvätta INNAN SKOLAN?! Är jag galen eller? Ja det är jag. Börjar ändå hmmm.. som alla andra dagar, kommer inte ihåg vad jag har sagt typ 1? :S Kanske. Ngt. Sånt. Mår sjukt bra nu iallafall trots lite knasigheter tur att jag har mina vänner iallafall! :D
Har tänkt på en sak. Fan vad jag suger ibland! Jag prioriterar helt fel saker. Anpassar mig efter folk som inte gör detsamma. Så har det alltid varit, som förut när jag var tillsammans med mitt ex. Jag träffade han typ hela tiden! Visst vi var tillsammans, jag prioriterar alltid den jag träffar / är tillsammans med. Det är bra, ibland. Men det känns inte kul när man inte får något tillbaka sen. Eller lika mycket iaf. Träffade alltid D efter hans träningar, eller så var jag PÅ hans träningar, på hans matcher och allting. Vi var alltid med varandra eller... vi var aldrig utan varandra. Samma sak egentligen. Men jag tycker om att vara sån, när jag får något tillbaka iaf. Får massa tillbaka nu, men inte såsom jag vill. Känns så med alla. Man vill ju ha vänner som hör av sig. Det bara är så :P Vet iaf vilka som ställer upp och alltid försöker göra sitt bästa för min skull. Och det känns så jävla bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: