SKRIVET: 2011-08-18, kl 23:50:25 | PUBLICERAT I: Humor

Juste

Glömde blogga lite också :) IDAG HAR JAAAAAAAAAAAAAAAAG?!?! Känns skit tråkigt för jag skriver ju bara vad jag gör eller ska göra... HAHA men egentligen skaffade jag den här bloggen för att jag själv skulle komma ihåg vad jag har gjort. Och detta utnyttjar jag faktiskt, kan gå tillbaka och kolla vad jag gjorde, när jag träffade någon första gången eller vilken hårfärg jag använde när jag blekte håret förra året liksom ;) Allt finns och det känns bra liksom, även om andra kan läsa. Är ganska öppen av mig, men självklart kommer inte allt ut här för det som är relevant det minns man och det jag minns behöver jag inte skriva såsåäre :)
Okej, över till mitt basic.
  1. Onödig dag i skolan CHECK
  2. Träffa sockerpullan Sandra ett tag, tappade bort mina cigg som jag köpte innan jag var hos Sandra... Smart
  3. Mötte upp grisen, Richard en snabbis SAKNAR HONOM!!!!
Ah, det är väl det jag har gjort. Fulländad dag så in i skitan :) Måste sova nu, börjar ju 1 haha nä ska se film, ensam. KUL. Nä. Men först, dra ut syrran på en cigg.
Kan inte låta bli att skratta...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: