SKRIVET: 2010-09-23, kl 06:19:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tackar tackar

Jag har märkt att jag har tillräckligt många läsare för att ha haters :) Skoj, det är kul att folk orkar ens kommentera att jag är ''petetisk'' som det stod bara för att jag ska veta det ;) Man kanske ska lära sig att skriva innan eller? Tycker att man själv är ganska ''petetiskt'' om man sitter och kommenterar bloggar anonymt bara för att säga att jag har små tuttar? Okej tack då vet jag (?) Haha.. Jag vet att det kan vara ganska jobbigt att bo i Södertälje och därför kanske man måste sitta och säga saker hit och dit men har man något att säga så tar man det med den personen, det gör jag iaf det spelar ingen roll vad jag har att säga men jag tar det med den personen då. Det är inte precis som att ni får någonting utav att kommentera och skriva saker, jag tar inte åt mig utan ni gör bara David sur haha :P


;)

strunta i småbrudarna som bara e avundsjuka... du har bröst nog o mer än många andra. Å vem fn vill gå runt m stora fettbomber till tuttar o skumpa runt, såååå ute... snyggast är lagom till en lagom kropp då bröst är endast fett!! hehe...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: