SKRIVET: 2010-09-03, kl 09:45:46 | PUBLICERAT I: Bilder

statestik

Vilken underbar läsarsiffra jag har när bara 5 pers kan mitt lösen, lovely! Haha.. ska ta bort det om ett tag men jag vill inte att en viss person som är väldigt avundsjuk på mig och ogillar mig ska läsa vad jag gör om dagarna, tycker att det är grymt omoget att låtsas vara olika personer och kommentera och greja från samma ip-adress hur dum tror man att jag är egentligen? Hallåååå, ip-tracker.. stupido :D Just nu sitter jag hemma hos David, mötte honom efter skolan så åkte vi till Liljeholmen och sen åkte jag till hans träning skulle egentligen hem och möta Johanna men jag har inte sovit med David på hela veckan så jag ville göra det, + att jag fick skjuts hit :D så mycket skönare, skulle egentligen sova hos Bafrin men busskortet skulle ändå gå ut innan jag var klar, hatar mitt busskort orkar inte paya 600 för att få + kort när mina föräldrar alltid har gjort det innan.. sug vettja! :) Jag måste liksom spara ihop 18000 till mars. Någon som kan fixa jobb? Ja tack ;)

Ska typ färga håret brunt sen i vinter, saknar mitt långa håååår dö frisör jävel



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: