SKRIVET: 2010-09-09, kl 19:57:59 | PUBLICERAT I: Bilder

Sickness dude

Sitter och tycker synd om mig själv haha, var sjuk idag ska nog stanna hemma från skolan imorn också så jag är pigg och kry i helgen :) Har suttit och tittat på lite grejer till mitt rum men sen tänkte jag att det är bättre att göra det sen när jag sak köpa sakerna istället, smart som jag är :D Är snorig som en av mina farbrors kossor och trött som en sengångare, ''då tycker man shit hon borde se förjävlig ut nu då'', fast det gör jag inte! Eller.. haha

 

Mitt rum är i mitten, skit kul. Ganska litet, har minst rum men det var större än vad jag trodde. Ser skit litet ut här men ska byta ut min 180 säng mot 160 så det blir lite mer plats, än så länge ska jag bara ha tv, säng, bokhylla och den fula garderoben som finns där. Uäk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: