SKRIVET: 2010-09-22, kl 13:31:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Packa packa packa

Älskar min David världens finaste kille! Synd bara att vi inte kunde vara med varandra igår :/ Eller kunde o kunde kunde vi ju men iaf! Skitsamma älskar dig lika mycket ändå!

Nu ska jag kolla efter lite jobb och sedan ska jag hjälpa mamma och packa, tänkte att jag gör det nu så slipper jag packa hela helgen ;) Sen måste jag faktiskt plugga lite! Faktiskt.. har prov på fredag buhu men jag får mina pengar på freeedag wihoooo



Fast med rosa balkonger (a)


David

Asså kolla du säger att du älskar mig och grejer två dagar innan och sen gör du slut vad har hänt fattar inte, gör vad som helst för en chans till, älskar dig mer än allt sophia!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: