SKRIVET: 2010-10-26, kl 18:24:13 | PUBLICERAT I: Humor

Tråkigt tillfälle

1. Har du ett par rosa string? - Om jag har
2. Vem var den senaste du pussade? -   Mamma ? Haha nae Richard!
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Om jag ändå kunde räkna, okej jag ska! 129 men jag har nåra dubbla tror jag
4. Gillar du nån nu? -
Nog gör jag det alltid..
5. Kan du prata med din mamma om allt? -
Aa,  men jag väljer att inte göra det antar jag haha
6. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ja, det hade ju vart lite svårt att låta blir tror jag
7. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Hahahahahhaha ne, shit jag är ju inte 30, måste kirra pojkvän först också höhö
8. Push-up eller T-shirtbh? - Wtf, t shirt bh? Vafan är de :$
9. String eller hotpants? - Hotspant mmmm
10. klackskor eller gymnastikskor? - Klackskor förfan!


TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du nånsin varit kär? -
Tyvärr ja.
2. Tror du på kärlek? - Till en viss gräns
3. Har du gjort något verkligen ångrar? - Alla gör misstag
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Cry a river, build a brigde and get over it.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? -
Ingen har nog vågat erkänna de på riktigt
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Visst, jag är lebba nu också mjau! Akta er flickor!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Haha nej? Älskar man någon så berättar man ju det för den personen annars är man en woooooz haha
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej, vem tror du att jag är va? :)
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Hm, hemlig? De ligger väl något i det ordet? :S Vem vet liksom
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nog kan man bli kär i någons utseende men de lär ju inte hålla

HAR DU NÅGONSIN
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? -
Haha jaa kommer ihåg när jag stack hemifrån och mamma skrek från fönstret: VART SKA DU?!?! KOM TILLBAKA.. hiih awkward längesen dock igår faktiskt.. nej hahah jag är så konstig.
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Usch för er alla som tänker så, livet är till för att leva emo jävlar. Blä säger jag bara skulle skämmas om jag kände så någon gång
3. Har du nånsin varit med i en olycka? - ramlat i en rulltrappa och fått två groteska ärr, som jag verkligen älskar
4. Har nu nånsin varit otrogen? - Jag skulle aldrig vara det.

KÄNSLOR
1. Saknar du någon just nu? -
Ja lite faktiskt :)
3. Är du fundersam? - Jag lever mitt liv som ett frågetecken
4. Är du uttråkad? - Just nu? Ja, annars skulle jag väl inte slösa tid på ngt som ingen kommer läsa? HEJ på dig som har läst såhär långt !
5. Är du tysk? - vad har de me känslor att göra? :S

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? -
Läggdags
2. Namn? - Sophia Madeleine Johanna Larsson
3. Vart bor du? - 124 jaao högdalen
4. Favoritglass? - Ben och Jerry strawberry cheesecake föfan!

KAN
1. Kan du röra på öronen? -
Nej, oj oj oj vad jag skulle showa med det då ;)
2. Kan du slicka dig på näsan? - Testar ungefär tre gånger om dagen och de funkar inte :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - DET ÄR JAG GRYM PÅ!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Jag brukar ju säga som det är? :O Annars låter jag bara bli att säga något hihi
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ibland när jag sover går det väll, men andra säger att jag pratar i sömnen sååå jag vet inte :O
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Vill man så kan man, fast vill man verkligen?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Om inte sakerna talar till mig, som de alltid gör

HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? -
Ja..
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ah, men sen sa dom HAHHAHAHHA TRODDE DU JA SKITUNGE!
3. Har du syskon? - En syster från Mongoliet. Älskar henne precis som hon är, min lilla ärthjärna
4. Har du ljugit på någon fråga? - Isf omedvetet..
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Hahaha! Min pappa är så dålig på att ljuga så han pratar bara bort allt istället.
6. Har du varit full den här månaden? - Javisst har jag det
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Yes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: