SKRIVET: 2010-10-31, kl 17:29:33 | PUBLICERAT I: Musik

Tjenare sexbomb står du här och tickar

Sitter fortf med min uppsats, är så skoltrött nu så de skaver i min hjärna av allt tänkande... Skit jobbigt, min dag har fan varit jobbig.

Vaknade kl 8 satte på tvn somnade om igen.
Vaknade kl 10 la mig i duschen, vaknade igen kl 11
Gick och lade mig i sängen igen vaknade kl 13
Gick upp och började plugga lite smått
Nu sitter jag här 4 timmar senare och har skrivit en halv sida :) Duktig cheeeeeeeey! Imorn väntar en jätte rolig dag. För imorn ska jag jobba från 7-16 får in lite feta pengar sen i alla fall :) Eller feta och feta, för mig är dom feta hahah! Nu ska jag fortsätta plugga och lyssna på min underbara musik, jag har fan grym musiksmak. Helt sjukt vad jag är bra.. Hahah hej självförtroende! Hej hej Sophia! Och nu lite Damian Marley- Road To Zion

Underbar röst. Fan vad jag lägger upp musik :O Haha men de e mysigt, visst?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: