SKRIVET: 2010-10-11, kl 16:48:52 | PUBLICERAT I: Bilder

Tjena sockertoppar!

Har haft den segaste dagen idag på länge. Somnade kl 3 inatt och gick upp kl 6 fixade mig på 10 min :S (haha) och la mig igen, satte på alarmet men jag tror jag stängde av de i sömnen eller så var det någon annan liten jävel! :( Så jag har sovit i 3 timmar ungefär, funderar på om jag ska ta ngt att äta och sen ligga och glo på film (?) Hmm. Låter ganska lockande faktiskt! :) Ska ladda ner lite nya godingar ;) Men först ngt att äta, har haft sjukt ont i magen hela dagen, tror att de beror på att jag inte käkade ngt igår kanske.. vet inte! Puss på stjärten

 

Bajshuve, jag vill verkligen vara blond igen! Haha brillorna som jag inte får ha på mig.. bus


Highvalley Rooster

hahaha, nej det får du absolut inte!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: