SKRIVET: 2010-10-24, kl 19:07:38 | PUBLICERAT I: Musik

Tjabba tjena hallå

Fredags: Var med Sandra, Maria och Jessica. Det var jätte trevligt och kul att träffa Jessica igen :) Efter det drog jag hem till Richard vid 03.30 ungefär. Var där och chillade med han och Tobbe sen däckade vi alla.

Lördags: Var hos Richard med Tobbe och tog de bara lugnt, vet inte vart hela dagen försvann låg mest i sängen och tog det lugnt bara. Sen lagade Tobbe tacos, skit gott! :) Sen drog Tobbe och jag däckade var skit trött. Vaknade vid 03 och undrade vart hela dagen hade tagit vägen (?) Juste, Tobbe hjälpte mig lite med min uppsats också! :D

Idag: Var hemma med Richard vaknade till och från mellan 08-14 och Richard sov som en stock så jag hade skit tråkigt... Men nu ska jag skriva min uppsats har typ bara två frågor kvar sen ska jag chilla gärnet! :)

 

Måste passa på och lägga upp denna grymma låt också, har fastnat för den nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: