SKRIVET: 2010-10-20, kl 00:08:03 | PUBLICERAT I: Bilder

Till Andréa

Hejsan igen! Kom nyss hem, hade verkligen lovat att jag skulle sova hemma hos min baby Sandra idag. Men mamma har klagat på att jag inte har varit hemma :/ Känns jätte elakt att dissa henne igen... Får verkligen gottgöra henne! Tror jag ska göra en speciell sak bara för henne hihihi :) Just nu bloggar jag bara för att min käre kusin kommer ge mig smisk annars :( Jätte läskigt ju :O

Min lilla kusin! Visst är hon söt? :)

Sandra, kärlek till den tjejen genom allt! Även fast jag kanske inte är den bästavännen hela tiden...

 

Men i alla fall, imorn börjar jag 9.45 sköööööööööööönt :D Slutar halv ett hihi :) Så nu ska jag sätta på en film och mysa i min ensamhet. Fan att inte Sandra kan vara här, dumma mamma så envis. (Hej mamma)


Andréa Enström

Duktig flicka, hähähähähäh



PUBLICERAT: 2010-10-20, 08:02:23 | URL: http://iioor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: