SKRIVET: 2010-10-05, kl 14:47:34 | PUBLICERAT I: Bilder

Mästerbloggarn

Kom nyss hem vetttniiiiii, skulle ha träffat en kompis efter skolan men så vart det inte kanske ska göra det senare. Vet inte vad jag ska göra nu.. finns fan ingenting att göra och det suger, har ingen egen data ingen tv eller ngt för fitt telia inte har skickat vårat internet och boxar och skit. + att jag har 10000000 läxor att göra, via datan fuck yeah.. det går ju bra.


Juste skulle ha träffat David idag och lämna saker och sånt men de gick inte för han kände att han inte orkade. Vill verkligen be om ursäkt för att det blev såhär David, ville verkligen inte såra dig. Men jag är tacksam för alla våra dagar, dessa månader och år. Kommer aldrig glömma dig, min första kärlek. Du är den ända jag riktigt har brytt mig om, men tyvärr höll det inte jag känner mig helt tom. Jag önskar att jag hade mina känslor kvar för dig för du är verkligen så bra för mig.. men livet går inte alltid som man vill, ibland vänder det till direkt.



</3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: