SKRIVET: 2010-10-30, kl 18:18:34 | PUBLICERAT I: Musik

Hej hå

Kvällen vart skit lyckad igår. Jag och massa tjejer i klassen överraskade vår käre vän Nicole med massa mat som vi hade handlat till henne efter alla gånger som hon har gett oss saker och ställt upp! Hon vart jätte glad och började till och med gråta, skit söt! :) Rose lagade wok och sedan började vi dricka det var skit trevligt!
När jag skulle hem så fick jag åka till Rådis och byta tunnelbana, eller jag var inte tvungen men jag orkade inte gå av tunnelbanan och vänta på min andra tub på perrongen :) Efter de drog jag hem till Richard och var där med Tom och Tobbe :)

Kom nyss hem och ska plugga lite nu :( Sandra ska komma hit idag för typ första gången! Haha jätte kul ska det bli :D Ikväll kanske jag ska till Nicole igen och dricka lite. IDAG DRAR MAN BAK KLOCKAN EN TIMME! Wiho då kan jag vara uppe en timma extra :D

Qwote- Falling For You

Ännu en låt som Bafrin har fått mig att lyssna på, älskar den haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: