SKRIVET: 2010-10-24, kl 22:20:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Halloween

Halloween mina vänner halloween! Yey, förra året gjorde jag ingenting var bjuden på halloween fest av Sanna men jag tror jag var med David eller ngt istället. Kommer inte ihåg, tråkigt! Iaf detta år ska jag hitta på ngt kul. Pengarna kommer bara rusa iväg, tyvärr. Måste köpa dräkt och dryck! :D Men hoppas det blir kul iaf :)

 

''Vad skulle mamma säga om hon såg dig nu?'' Haha. Men hur ofta går man annars helt flippat klätt? Tänk er dom som alltid går med värsta utstyrlsen :O Såg ngt om nåra som klädde ut sig till féer varje dag typ :S As knas!


Haha måste bara säga en till sak. Mamma kom in nyss och sa: Har du ngt godis? Jag: Nej. Mamma drar ut underläppen och säger : Men...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: