SKRIVET: 2010-10-21, kl 14:51:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Duschade nyss

Det ända jag hörde på tunnelbanan var några 10-åringar som sa ''Walla wallla walla, blatte blatte blatte, jag skulle ta dig upp och ner walla'' Asså fatta att dom pratar så de e ju helt sjukt! Såg att Richard satt på samma tunnelbana så jag gick fram till honom o nöp honom i stjärten! Haha, han vart rädd.. lovar jag är så läskig :) Nu måste jag fixa mig iaf :)
- Som sagt! Ska fixa mig lite sen ska jag träffa Richard :)

 

Bafrin visade detta idag, helt sjukt de är 7 åringar. Så jävla opassande de har typ underkläder på sig. Men de dansar jävligt bra men så illa egentligen. Skulle aldrig tillåta min dotter som är sju år dansa sådär.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: