SKRIVET: 2010-10-25, kl 20:01:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Besviken

Jag är riktigt jävla besviken på en person och jag vet att han läser för han kan inte låta bli. Fattar inte hur en sådan stark människa kunde bli så svag? Faller för grupptryck? Ja helt klart, något som någon annan gör måste han också göra. En sak som är beroende framkallade, en sak som han ljuger om INFÖR mig. Fattar inte hur man kan vara en sån person, från så bra till SÅ jävla dålig.
Jag skulle helt ärligt skämmas om jag var du. Du fattar inte vad folk i din omgivning gör emot dig. Du fattar verkligen ingenting. Du kan inte göra någonting själv, du kan aldrig stå på dina egna ben och vara dig själv. Du verkar skämmas för mycket, du skyller på alla i din omgivning, din familj, din träning och din skola. Du säger / sa att det var därför du valde den vägen. Men det är upp till var och en vilken väg man ska gå ingen tvingar en till NÅGOT. Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig. Med alla dessa ord hoppas jag att du vet vem du är. Annars har du gått för långt i ''din'' egna väg. Nu skäms jag verkligen över dig, allt vi har gjort och så länge du har funnits där.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: