SKRIVET: 2010-11-24, kl 00:29:48 | PUBLICERAT I: Bilder

''OH FUCKAHH''

Kom på att jag har spanska prov imorn så nu måste jag plugga ;) Det är ändå vid 11 imorn så ja hinner lära mig ;) Höhöhööhöhöh! Gal2 ? oj oj oj. Men iaf det är kul så nu pluggar jag läsförståelse och jag är jätte grym på att läsa.

''Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.''

Jag kan läsa det där! Så jag kommer inte faila på provet imorn :O :O Haha eller? Vi får se hur det går :D Imorn ska jag boka tid för att fixa mitt hår! Grymt grymt :D Fattar inte hur jag kan vara så glad idag, jag har ju prov imorn :S ÄSCHA :D Hasta la vista baaaaaaaaaaby!

Back till blond on toooorsdag !


Patrik...typ!

en snygging ;)



PUBLICERAT: 2010-12-05, 18:11:28 | URL: http://patriktyp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: