SKRIVET: 2010-11-29, kl 19:31:09 | PUBLICERAT I: Kläder

Kaaaaaaamera

Hej hallå, vad var det som var så intressant med min blogg igår?( As grym på att rimma, funtar på att bli Eminen, fosuuuure) Hmm fick ganska mycket mer läsare. Huuummaaa! Iaf sitter hemma nu åt nyss ;) Åkte till stan efter skolan med Bafrin men hon var tvugen att åka hem direkt typ. Vad gjorde jag i stan? Jo jag fixade en ny kamera! KACHING! As grymt och as bra, tur att dom hade en lila kvar ;)

Pinsammaste idag: Fattades tio kronor till kameran *awkward*
Humör idag: Som toppen på snoppen! (Alltid på topp)
Bästa cheeyen idag: Bafrin såklart, den lilla jävel som jag kan skratta åt otroligt konstiga saker med :D


Anwaaaaaaaaaaaays, efter att jag hade varit i stan så mötte jag upp Sandra, hon skulle få sina greeejjjor! Sen nu snart, inom en snar framtid ska jag träffa Alexander så att han kan få sin lilla grej som jag har köpt till honom ;) Greatness på den! Sen ska jag plugga lite och träffa Richard! Yey :$ Imorn börjar jag åtta.. gråt lite för mig snääälla? Okej bra vi hörs... Elleeeeeeer

De jag köpte i helgen, men sen köpte jag även smink för cirka 600, andra örhängen, vantar, en jacka, ny kamera ungefär, två par strumpbyxor aa men typ det :) TJORÅ!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: